2014. április 25., péntek

Boldog Húsvétot~

Így utólag is mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok!
Hát, semmi mentségem nincs, miért nem írtam a tavaszi szünetbe... ^^" Egyszerűen csak elfelejtettem, vagy éppenséggel elvoltam valami mással. x"3













Na de szerencsére csak ide felejtettem el írni~~
A nagy betűs TAVASZI SZÜNET alatt írogattam, dolgozgattam a történeteimen, olvastam, animéket néztem, illetve mangákat olvastam.. Hohó, csináltam én mindent csak ide nem írtam. xD Na, de most gyorsan bepótolom, majd újra eltűnök, azt hiszem..  -w-
Írós hangulatomban vagyok. :'3


Kinek hogy telt a szünet? Jöttek locsolók? Valakit netán szódás flakonnal/vödör vízzel locsoltak meg? :D
*tudja, hogy úgy sem kap választ, de azért felteszi a költői kérdést :c *
Nálunk sajnos voltak, locsolás után pöppet bűzlöttem, pedig csupán hárman voltak nálunk.. de azok a parfümök, vagy kölnik, vagy mi a jó francok szaga!! >< Na mindegy.
Meg tojásokat festettem, segítettem a húsvéti menü elkészítésében, vártam, mit hoz a nyuszi (És na mit hozott? Csokiit.. Mint mindig. ^_^ Köszi, Usagi-chan! *-* ) közben meg kihasználtam a nyugalmat, a nem sulit, a sokáig alvást és a későn fekvés lehetőségeit. Sőt, még egy napfelkelte bámulás is a tervekben volt.. De... Az elemek ellenem vannak beállítva, lehetséges.. Amikor napfelkeltét akartam nézni, beborult az ég és egész éjjel, plussz még reggel is zuhogott az eső. Ennyit a szerencsémről. Na, de majd nyáron. Nyáron csak nem fog (remélem) pont akkor zuhogni az eső, mikor meg akarom nézni azt a gyönyörűséget..
Aztán, természetesen olvastam is (esetemben Jandy Nelson - Az ég a földig ér-t) meg animét néztem (Végignéztem a K-Project animét, és belekóstoltam, magyarán belekezdtem az Attack on Titan (Shingeki no Kyojin)-ba. Nos.. Ezekről az animékről röviden.
K-Project : Imádtam, imádtam, imádtam. A zene, a grafika, a színek, a szinkron hangok.. Maga a világ, amit a mangaka megteremtett..! A Vörös Klán, avagy Homra, a Kék Klán.. Nagyon jó anime, bátran tudom mindenkinek ajánlani! Jó, van benne pár ecchi jelenet, ugyanis amelyik animében kicsit nagy előnyösségű lányok (khm, a mellbőségükre értve) vannak, ott sajnos megesik.. De nem túl feltűnő, hisz ott rohangál az a rengetek helyes srác.. Ohh, Kuroh-kun! *w* ~
Attack on Titan (más néven Shingeki no Kyojin) : Leszögezem már az elején, hogy ezt az animét csakis erős idegzetűeknek ajánlom, akik bírják a vért, a horrolt, illetve a mérhetetlen öldöklést.
Jó, én például nem igazán ilyen vagyok, mégis végignéztem, s egyszerűen imádtam, de azért nem szeretném, ha miattam érné valakit sokk, vagy ijedne halálra. (amit még sosem hallottam, de jobb elővigyázatosnak lenni!) Szóval, ebben a történetben két oldal van. Van a "jó", azaz az emberiség. És van a "rossz", azaz a titánok. A titánok óriási, csakis élő emberekkel táplálkozó szörnyetegek. Nos, ebből nagyjából lehet sejteni, mi hogy van.
Akiket érdekelnek az animék, bővebb ismertetőt találhatnak a linkre kattintva.(illetve a könyv esetében is.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése