2014. február 19., szerda

Rendet! >w<"

Hoy, minna'!



Igen-igen, eltűnt az összes bejegyzés.. :c De csak.. 
<-- piszkozatba dobáltam őket..
Olyan rendetlen ez a blogocska, hogy muszáj volt újra kezdenem az egészet.. ~ Szóval, itt van az első hivatalos bejegyzés! *^* Mindenképp széppé szeretném tenni. c:



#1. Az újítások, hogy mi lesz ezentúl a blogban, útmutató..bla-bla :

- Littre Dreams mini történet, normálisan
- továbbra is kis életem rezzenései, - gomenasai! ˘˘ -
- otaku létem fő elemei, az animék ♥
- könyvmoly létem fő elemei, a könyvek.. ♥3
- történetek, amik csak így eszembe jutnak, hangsúlyozom (magamnak. xd) normálosan!! ><)
- azt hiszem, ennyi lenne.. >o<        
                                                    




#2. Kulcsszavakban a blog írójáról :

#hülye #szeret aludni #szeret lustálkodni #happy (általában) #vidám #szerencsétlen #balfék #szeret rajzolni #imád olvasni-bloggolni-írni-képeket nézegetni #otaku #könyvmoly #music 





#3. A megszokott Utóirat szertartás
UI.: Jé.. Ez a bejegyzés akarva akaratlanul is kicsit
Tonari no Kaibutsu-kun animés-re sikeredet.. ^w^
UI2.: Még egy ideig nem fogok aktív lenni, khm, egy bizonyos tanulásnak nevezett ok miatt.. ( ;( ) de amint időm lesz, igyekszem elkezdeni a billentyűzetem püfölését. ˘o˘




#4. Búcsúzás. - Ennyi lett volna az első bejegyzés. :"3 Remélem tetszett! Oyasumii~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése